Retourneren en service

Retourneren

Wil je, om welke reden dan ook, je product retour sturen? Of wil je een product ruilen?

Binnen een periode van 14 dagen na ontvangst van je bestelling kan je het product naar ons terugsturen.

Je kunt het product alleen terugsturen indien het product:

  • Ongebruikt is
  • Onbeschadigd is 
  • In de originele en ongeschonden verpakking zit.

Je draagt hierbij zelf de kosten van de retourzending.

Retourneren kan je het beste als volgt doen:

  1. Stuur ons een e-mail naar [email protected] onder vermelding van: 
    1. Het ordernummer van de bestelling
    2. Je naam en adres
    3. Je bankrekeningnummer (IBAN)
    4. Eventueel de reden van het retourneren of eventueel een alternatief wat wij je kunnen toezenden.

Zend het pakket, het liefst met een print van je aan ons gestuurde e-mail, aan ons retour. 


Het adres: Het Kookeiland, Zwanenstraat 12, 6811 DD Arnhem 

 

Mocht je onverhoopt een artikel ontvangen dat (tijdens het transport) is beschadigd, meldt dat ons dan ook zo snel mogelijk per e-mail: [email protected]. met foto's van de beschadigingen aan product en verpakking. We gaan zorgen voor een passende oplossing.


Klachten

We doen altijd ons best je zo goed mogelijk te helpen, maar er kan natuurlijk altijd iets niet naar wens gaan.
Als je een klacht hebt over een product of over de service van Het Kookeiland, dan gaan we ons best  doen de klacht zo snel mogelijk voor je op te lossen.


Stuur ons een e-mail naar [email protected] 


Zo spoedig mogelijk nemen wij contact met je op.

 

Niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kan je je klacht altijd nog voorleggen aan De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl).
Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu/consumers/odr/).